Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Difficult is worth doing - honda


Και φυσικά μιλώ για την πρώτη στην ανθρωπότητα live διαφήμιση !!!
Πρίν από κάποιοες εβδομάδες η Honda σε συνεργασία με το channel 4 της Αγγλίας πρόβαλλαν την πρώτη live διαφήμιση, το story της οποίας ήταν ο σχηματισμός της λέξης honda στον αέρα από αλεξιπτωτιστές. Πολλοί βιάζονται να πουν πως αυτό είναι το μέλλον στην διαφήμιση και ότι περισσότερες live διαφημίσεις θα ακολουθήσουν στην συνέχεια! Με αυτόν τον τρόπο, λένε, εξασφαλίζεται η προσοχή του δέκτη!!! Η πρoσωπική μου άποψη είναι πως οι live διαφημίσεις έχουν πολύ μεγάλο ρίσκο και κόστος και ότι μια κλασσική ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά διαφήμιση είναι το ίδιο δυνατή!!!
Την διαφήμιση μπορείτε να την δείτε εδώ
Επίσης η διαφήμιση γυρίστικε στην ισπανία για λόγους καιρού και τα γάντια που βλέπετε στο βίντεο "hello mum" έχουν βγεί στο e-bay.

4 σχόλια:

fenolaj είπε...

Πραγματικά εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! Παρόλα αυτά θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να γνωρίζαμε και το κόστος της διαφήμισης. Το λέω αυτό γατί η διαφήμιση πέρα από μία μορφή τέχνης είναι κυρίως business. Οι διαφημιστικές εταιρείες και οι επιχειρήσεις δεν ενδιαφέρονται να δώσουν ωραίες διαφημίσεις στο κοινό. Αντίθετα προσπαθούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις οι οποίες:
1) θα τραβήξουν την προσοχή του ακροατή
2)Ο ακροατής θα θυμάται την μάρκα η οποία διαφημίζεται (μια διαφήμιση που τραβάει την προσοχή του ακροατή αλλά αυτός δεν δίνει σημασία στην μάρκα δεν θεωρείται επιτυχημένη)
3)το κόστος της διαφήμισης θα αντισταθμίζεται από τα κέρδη στα οποία προσβλέπει η εταιρεία.

Στις Live διαφημίσεις πιστεύω ότι πραγματοποιούνται το πρώτο και το δεύτερο κριτήριο τα οποία έθεσα. Παρόλα αυτά δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και το τρίτο κριτήριο καθώς πιστεύω ότι τόσο το κόστος δημιουργίας της διαφήμισης, όσο και το κόστος προβολής της (θυμίζω διαρκεί περισσότερο από 3') θα είναι αρκετά ακριβά.
Αυτό το γεγονός βέβαια δεν σημαίνει πως πιστεύω ότι οι live διαφημίσεις δεν έχουν μέλλον. Το αντίθετο θα έλεγα.. Με τον ρυθμό που αυξάνονται τα "φίλτρα" των τηλεθεατών, σε μερικά χρόνια θα χρειάζεται κάτι πραγματικά εντυπωσιακό για να τους αποσπάσει την προσοχή. Και αν τώρα υπάρχουν αμφιβολίες για τη χρησιμότητα των live διαφημίσεων, τότε η παρουσία τους θα θεωρείτε επιβεβλημένη.

Kimmson είπε...

Θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις ωστόσο ο σκοπός μια διαφήμισης μπορεί να είναι πολύ μακριά από κέρδη και Μάρκες προϊόντων!
Στην προκειμένη περίπτωση η ΗΟNDA μπορεί να μην κέρδισε ούτε έναν πελάτη... Το προϊόν που πουλάει είναι αυτοκίνητα και εμείς βλέπαμε περισσότερο αεροπλάνα :D
Αλλά μέσα από αυτού του είδους την διαφήμιση φαίνεται ο οργανισμός ως πρωτοπόρος και καινοτομικός!
Δηλαδή το αποτέλεσμα και ίσως και το ίδιο το μήνυμα να είναι η καινοτομία αυτή καθέ αυτή...
Το θέμα είναι μέχρι που θα καινοτομήσουμε...:O

Evi είπε...

Εντυπωσιακή διαφήμιση... απίστευτη. Σίγουρα κεντρίζει το ενξδιαφέρον καθενός. Δε βλέπουμε και συχνά τέτοιου βεληνεκούς και καινοτομικότητας διαφημίσεις! Ακόμη κι αν το κόστος της ήταν μεγαλύτερο (που σίγουρα θα ήταν από αυτό των κοινότυπων διαφημίσεων, πιστεύω πως άξιζε τον κόπο... Σίγουρα. Πλέον ο κορεσμός που έχει επέλθει στις διαφημίσεις είναι μεγάλος... Για να καινοτομήσουν λοιπόν κάτι θα πρέπει να κάνουν... κάπως να διαφοροποιηθούν Κι η Honda πιστεύω ότι με αυτή τη διαφήμιση θα τα καταφέρει. Σίγουρα θα αντιγραφεί κάποια στιγμή αλλά προς το παρόν ο τρόπος προσέγγισης του θέματος μου φαίνεται καταπληκτικός... ( Μήπως είμαι υπερενθουσιώδης;;;))))!!!)

Ανώνυμος είπε...

athina
Βλέποντας τη διαφήμιση εγώ πραγματικά αγχώθηκα! Σκεφτόμουν θα τα καταφέρουν δε θα τα καταφέρουν? Δε λέω πρωτότυπη ιδέα και ξεχωριστή...κάποιος θα κάτσει να τη δει όπωσ και να έχει! Αλλά ρε παιδιά μήπως αγγίζουμε τα όρια της υπερβολής? Ρωτάω εγώ τώρα! Δηλαδή θα μας πείραζε να να βλέπαμε τη διαφήμιση μαγνητοσκοπημένη και να μην αγωνιούσαμε για το αποτέλεσμα? οκ το παίρνω λίγο στην πλάκα γιατι αντιλαμβάνομαι ότι αυτό στο μέλλον θα είναι κάτι συνηθιδμένο..απλά μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.Τι άλλο θα κάνουν οι άνθρωποι δηλαδή? Καλές δεν είναι και οι μέχρι τώρα "παραδοσιακές" διαφημίσεις? Τέσπα πολύ ωραία διαφήμιση πρωτότυπη και εντυπωσιακή αλλά προσωπικά δεν έχω καλύτερη ή χειρότερη γνώμη για τη honda τώρα που την είδα...το ίδιο μου κάνει...